blind_walker, w sumie to masz rację
zepter00, jak już chyba pisałem: na mokrym był podsterowny, na suchym i slickach był lekko nadsterowny - w paru miejscach musiałem kontrować lekko jak na szybkich winklach dupa zaczynała uciekać :wink:
4tech, modów w ciul tylko czasu nie było na aktuala, ale po kolei:
- w zderzaku zagościł zamiast kratki dolnej siatex - minus 250 gr
- pod zderzakiem dokładka z golfa III - takie pseudo aerodynamiczne rozwiązanie (bardziej chyba wzrok łechta przez agresywniejszy wygląd) :diabelski_usmiech
Zdjęcie z siatexem i dokładka ale jeszcze bez sonarów:
- dzielone szklane reflektory przednie + kierunki zostały zastąpione zespolonymi soczewkami czarnymi sonara - wiem kupa ale dzięki tej kupie zyskałem - 500 gr
- akumulator wyleciał do bagażnika, zyskał ubranko, wyleciała podstawka aku +/- pewnie na zero wyszło ale mam nadzieję poprawi rozkład masy - bo przed przednią osią nie wisi już 10 kg
- wydech jest obecnie na dwóch przelotowych tłumikach - średnica rur 50 mm - tutaj obstawiam ładnych kilka kilogramów w stosunku do kwasiaka, decybele poszły też trochę w górę, jednak powyżej 3500 brzmi wreszcie jak prawdziwa rajdófka :P
Fifeczka:
Belka się prosi o malowanie i odrdzewianie
- wylatują fotele rurkowe - na to miejsce dla mnie Bimarco Cobra 2 (laminat) dla pilota kopia Sparco Rev (tez laminat), zysk - około - 8-9 kg (mocowania boczne więc przejściówki metalowe też out i szyna kierowcy alu wpada)
- kierowca - 6kg (schudło się)
A wszystkie te zyski szlag trafi bo odstawiłem go na montaż wielu kilogramów cieżkich rur :diabelski_usmiech
Foteksy uzupełnię na dniach
PS. a że bez rajdowania żyć nie mogę a polowagen niezdolny do jazdy (patrz wyżej) to chociaż się na prawy wcisnę:
Start z Mateuszem w noworocznym Sprincie na torze fiata w Tychach 2015, 18 stycznia - zdjęcie pożyczone, ale opisane przez autora więc mam nadzieję że nikt nie będzie miał pretensji Zaliczyłem pierwszy profesjonalny opis trasy
zepter00, jak już chyba pisałem: na mokrym był podsterowny, na suchym i slickach był lekko nadsterowny - w paru miejscach musiałem kontrować lekko jak na szybkich winklach dupa zaczynała uciekać :wink:
4tech, modów w ciul tylko czasu nie było na aktuala, ale po kolei:
- w zderzaku zagościł zamiast kratki dolnej siatex - minus 250 gr
- pod zderzakiem dokładka z golfa III - takie pseudo aerodynamiczne rozwiązanie (bardziej chyba wzrok łechta przez agresywniejszy wygląd) :diabelski_usmiech
Zdjęcie z siatexem i dokładka ale jeszcze bez sonarów:
- dzielone szklane reflektory przednie + kierunki zostały zastąpione zespolonymi soczewkami czarnymi sonara - wiem kupa ale dzięki tej kupie zyskałem - 500 gr
- akumulator wyleciał do bagażnika, zyskał ubranko, wyleciała podstawka aku +/- pewnie na zero wyszło ale mam nadzieję poprawi rozkład masy - bo przed przednią osią nie wisi już 10 kg
- wydech jest obecnie na dwóch przelotowych tłumikach - średnica rur 50 mm - tutaj obstawiam ładnych kilka kilogramów w stosunku do kwasiaka, decybele poszły też trochę w górę, jednak powyżej 3500 brzmi wreszcie jak prawdziwa rajdófka :P
Fifeczka:
Belka się prosi o malowanie i odrdzewianie
- wylatują fotele rurkowe - na to miejsce dla mnie Bimarco Cobra 2 (laminat) dla pilota kopia Sparco Rev (tez laminat), zysk - około - 8-9 kg (mocowania boczne więc przejściówki metalowe też out i szyna kierowcy alu wpada)
- kierowca - 6kg (schudło się)
A wszystkie te zyski szlag trafi bo odstawiłem go na montaż wielu kilogramów cieżkich rur :diabelski_usmiech
Foteksy uzupełnię na dniach
PS. a że bez rajdowania żyć nie mogę a polowagen niezdolny do jazdy (patrz wyżej) to chociaż się na prawy wcisnę:
Start z Mateuszem w noworocznym Sprincie na torze fiata w Tychach 2015, 18 stycznia - zdjęcie pożyczone, ale opisane przez autora więc mam nadzieję że nikt nie będzie miał pretensji Zaliczyłem pierwszy profesjonalny opis trasy
Komentarz